Lid worden

Ben je al warm gelopen voor de fantastische hobby van modelvliegen? Wil je lid worden van onze modelvliegvereniging, of heb je andere vragen? Klik dan op de knop ‘inschrijven’. Laat ons in de mail weten per wanneer je lid wilt worden.

Overige info vind je verder op deze pagina.

Inschrijven

Na overleg, het invullen van een inschrijfformulier en betaling van het lidmaatschapsgeld, wordt je officieel als lid ingeschreven. Hierna helpt de vereniging jouw je brevet te halen.

Lukt het niet om je in te schrijven via de inschrijven knop. Stuur dan zelf een mailtje naar tmontagne@ziggo.nl.

Download hieronder het inschrijfformulier en stuur deze mee met je inschrijving.

De contributie bedraagt:

• Normaal lidmaatschap € 127, – Euro per jaar
  • Junioren tot 18 jaar € 63,50, – Euro per jaar

Waarom bij ons?

Op onze modelvliegclub hebben we de beschikking over lestoestellen met een dubbele bediening. Zo is het mogelijk om op een veilige manier en zonder brokken het vliegen onder de knie te krijgen en je brevet te behalen.

Kom eens langs bij onze vliegclub als je interesse hebt in modelvliegen als hobby. Proef bij ons de sfeer en praat over de mogelijkheden. We staan je graag bij met advies.